poniedziałek, 22 września 2014

Podejscie do zmiany numer 'Nie pamietam'.

     Okej. Kompletnie nie wiem o czym tu napisać.  Po raz kolejny próbuje coś zrobić z moim życiem i pozwolić mu się otworzyć na innych (i oczywiście zając czymś ten blog, bo strasznie tu pusto). Miałam mnóstwo pomysłów żeby wybić ten blog. No, ale nie wyszło. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej i już nie będę zmieniać pomysłu.
      W każdym bądź razie.
      Ilekroć sobie powtarzam, że ten blog będę miała pod kontrolą i będę o niego dbała to nigdy nie wypala. Wbiję sobie teraz do głowy, że ten blog będzie wspaniałym miejscem do odstresowania się i zapomnienia o świecie ( nie całkiem, bo właściwie ten blog będzie opowiadać o moim życiu), które teraz bardzo sobie cenie.
To też nie całkiem.
      Ale wracając do sedna sprawy. Mam nadzieję, że będziecie ze mną mile spędzać czas i czytać to co ja wam tu podaje jak na tacy.
Dam wam rady jeśli coś będzie nie tak:
A) Nie podoba ci się blog.
Okej zrozumiem. Możesz mieć swoje zdanie i możesz mi je napisać. No hej! Polska to wolny kraj! Ale nie życzę sobie wysyłania w moją stronę wyzwisk tak jak i na mój styl bycia, czy też radzenia sobie z problemami.
B) Jeśli Ci się jednak spodoba.
To zapraszam do obserwujących! Byłabym bardzo wdzięczna za to jak za komentarze. Bo jak wiecie, komentarze są bardzo ważne dla bloggera i to zazwyczaj decyduje o dalszym rozwijaniu.
C) Jesteś pół na pół.
Tu niestety nie poradzę. Od ciebie zależy czy mnie polubisz, czy znienawidzisz. Może wchodząc na tę stronę po paru dniach się przekonasz. Tak jak ja, do wielu śpiewających gwiazd.
      Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wyjdzie i czy na pewno będzie tak jak zaplanowałam. Z waszym dopingiem i pomocą na pewno będzie lepiej.
  Dziękuje za uwagę i myślę, że będziemy spotykać się częściej.
  ~ K


1 komentarz:

  1. mmmm Kejżja ma nowego-starego bloga hahahah powodzenia życzę x

    OdpowiedzUsuń