sobota, 21 marca 2015

40 faktow o mnie.

                

1. Jestem Kasia.
2. Kocham herbatę.
Potrafię wypić 5 kubków dziennie.
3. Nie mam przyjaciół.
Zazwyczaj tylko znajomych, ale spotykamy się tylko w szkole.
4. Interesuję mnie psychologia, aktorstwo, florystyka.
5. Nigdy nie miałam papierosa w ustach.
Uważam to za świństwo. Irytuję mnie jak ktoś pali w miejscu publicznym, a dym leci prosto na mnie.  W takich sytuacjach głośno kaszlę (specjalnie).
6. Nienawidzę arogancji.
7. Jestem strasznie wrażliwą osobą.
Wystarczy, że ktoś na mnie krzyknie to od razu mam łzy w oczach.
8. Nieśmiałość przeszkadza mi w tworzeniu nowych znajomości.
9. Uważana jestem za najbardziej ogarniętą osobę.
10. Mówię cicho, więc ciężko mnie czasami zrozumieć.




11. Lubię czytać każdy gatunek książek, a najbardziej te z domieszką romansu.
12. Alien (fan Tokio Hotel), Moonwalker (Michael Jackson), Victorian (Victoria Justice)
13. Nie potrafię zaufać płci przeciwnej, ponieważ cały czas mnie oszukują.
Może dlatego nie mam chłopaka.
14. Jestem melomanem.
15. Jak długo nie jem to zaczynają mi drżeć ręce i nogi.
16. Mam uczulenie na niektóre płyny do kąpieli.
17. Oglądam wielu youtuberów.
18. Moim marzeniem jest otworzyć własną restauracje albo ogólnie jakąś własną działalność.
19. Ulubiony kolor to czarny i biały.
20. Nie lubię jak ludzie mówią do mnie 'Kasiu'.





21. Jestem tolerancyjna.
Wyznaję zasadę 'Nie znam, nie oceniam' i 'Nie pchaj się z butami do czyjegoś domu'.
22. Lubię kpop chociaż nie jestem wielkim kpopowcem.
23. Kocham melancholijne piosenki.
24. Moje ulubione słowa to 'Fujka' i 'Ugh'.
25. Kiedy się zdenerwuje lub niecierpliwie to tupię nogami jak dziecko.
26. Stresuje się przed lekcją rosyjskiego i angielskiego.
Angielski rozumiem, ale boję się, że pani spyta mnie czegoś czego nie będę wiedziała albo każę mi odpowiadać przed całą klasą. A na rosyjskim boję się, że czegoś zapomnę (najbardziej to liter).
27. Chciałabym zwiedzić kiedyś Indie
28. Gdy skończę 18 lat, zostanę wolontariuszką w domu dziecka.
29. Miałam trzy koty, teraz mam jednego.
Jeden był chory na nieuleczalną chorobę, a drugi po jakiś trzech miesiącach wpadł pod samochód.
30. Nie przepadam za dzisiejszymi piosenkami.




31. Mam mnóstwo płyt/albumów swoich ulubionych wykonawców.
32. Lubię ciemne kolory szminek (mp. bordowy) i wszystkie odcienie czerwonego.
33. Piszę dużo fanfictions.
34. Traktuje sny, jak zaczytanie się w książkę.
Lubię nawet koszmary, bo wtedy przenoszę się gdzieś indziej i spotyka mnie to co w rzeczywistości nie ma racji bytu.
35.  Pomimo, że nic nie ukradłam, boję się, że alarm w sklepie zacznie pikać.
Kiedyś kupiłam album w empiku i kasjerka niedokładnie przejechała po nim laserem i gdzie nie weszłam to alarm pikał i było mi strasznie wstyd.
36. Lubię chodzić na zakupy.
37. Kocham buty.
Mogłabym kupować codziennie.
38. Nienawidzę fizyki.
39. Uwielbiam patrzeć w gwiazdy.
40.  Założyłam tego bloga, by w końcu zaakceptować siebie i swój wygląd.



~K






4 komentarze:

  1. ciekawe fakty, pozwalają bliżej Cię poznać :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba każda kobietka kocha zakupy :)
    Również oglądam wielu youtuberów :) A pomysł z wolontariatem jet świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nienawidze fizyki ! :D
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponowałaś wspólną obserwację. Ja już a teraz Twoja kolej <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń